OSCAR-N DIESEL

15.12.2013 17:49

Mezi hlavní výhody, která ho odlišuje od ostatních podobných produktů na trhu, jsou:

 

- Schopnost dávkování plynu jednobodově, v centrální části kolektoru, nebo více bodů v každé komoře zvlášť. Tato druhá metoda může být použita v jednotkách až s osmi válci. Každý z těchto vstřikovačů je řízen samostatným signálem.

Doba vstřikování LPG se udává na základě údajů z TPS, MAP-senzoru, otáček motoru a teploty plynu.

- Vestavěný emulátor tlaku paliva

- Automatické ukládání dat do řídící jednotky vstřikování LPG na základě KLEP-senzoru při provozu na naftu a LPG (ochrana motoru)

- Pro další ochranu motoru slouží teplotní čidlo výfukových plynů, aby se zabránilo nadměrnému dávkování LPG. Na základě údajů ze senzorů, systém automaticky upraví dávku dostřiku LPG.

- Vestavěná sběrnice CAN pro připojení externích zařízení, jako jsou variátor zapalování,  OBD vozidla, atd.

- Nastavení softwaru pro vstřikování je z výroby předpřipraveno pro konkrétní motor a jeho další doladění je možné i dálkově přes internet.

 

Pointa je, že tento systém nevyžaduje žádné úpravy motoru, je neinvazivní, a funguje zcela nezávisle na původním řízení motoru z výroby. Snadno se instaluje a může být naladěn na individuální potřeby zákazníků.

 

Hlavním důvodem montáže je úspora nákladů v řádu 20-25%. Nemluvě o prodloužení životnosti filtru pevných částic až o 50%.

 

 

 

 

—————

Zpět